BASKIN ROBBIN PUNYA KISAH.....

Baskin robbin punya penangan...

Bukan hanya setakat bagi penuh shopping mall...

Tapi bagi penuh facebook wall juge...

Macam-macam komen gua tengok...

Ada yang kondem dan terus solat terawikh (biasanya ada sedikit ceramah pasal kelebihan terawikh)...

Ada yang kondem dan pergi juga (alasan pergi selepas solat terawikh)...

Ada yg setuju dan sanggup beratur panjang2...

Ada yg setuju,  tapi kerana malas beli jela aiskrim paddle pop...super duper yummy....

Ada yang menangis sebab teringat kekalahan Lee Chong Wei...

Tapi gua lebih syak yang ramai tersenyum malahan terlupa peristiwa Lee Chong Wei tewas di tangan Lin Dan...

Alkisahnya...gua sebenar tak faham sangat...sedap bebenor ke aiskrim baskin ni?...maklumlah...
jeng jeng jeng jeng (bunyi petikan gitar)...
Aku anak kampung tiada pelajaran

Kuli – kuli sahaja memang tidak padan
Cute bah kau itu
Ramai yang tergoda lagi yang jelita
Tiada keretaku bawa kau jalan-jalan
Rumahku pun tiada adapun bapa punya
Apa lagi belanja mau bayar berian
Kahwin sama kamu
Bukannya ku tidak suka sama kamu
Tapi aku takut hidup kau kan sengsara
Kerna aku cinta aku lepaskan kau sama org lain

Lalalalalala...sekian terima kasih.....







Comments

Dr Singa said…
err..
sedaplah dari mat kul...

dua skup boleh beli sekor ayam
M.a.A.s said…
doc: konpius juge tu...hiihihih....suke baskin robbin dari ayam...:)

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk