Posts

Showing posts from May, 2011

BERHENTI!!

Cakap memang senang....

Nak buat tu...

Perghhhhhhhhh!!!!....

Susah beb!!...

Macam2 perasaan datang...

Any tips????.......

LAMBUNG2....

Lu memang...aishhhhh....
Kalau ikut hati gua nak terajang aje...
Cakap nak menang sahaja...
Sembang kemas tapi bikin panas....

Gua bukannya apa-apa...
Sahaja geram tengok perangai lu...
Sekali gua debik berterabur gusi dan gigi...
Ingat lu bagus sgt.....

Kalau bertutur...cakap elok2 kan boleh...
Lu kata lu melayu...
Bahasa jiwa bangsa...
Tapi tutur lu mengalahkan binatang di rimba....

Gua dah panas ni....
Gua chow dulu,,,
Sebelum PC ni gua lambung...
Keh keh keh...

Gua teringat kat Mail Lambung sebenarnya....demmmmm...

HARI YANG SURAM....

Sejak cuti hari wesak...
Hari2 gua menjadi suram...
Dah masuk tiga hari gua demam panas tak baik2....

Gua dah tekad...
Kalau malam ini, tak kebah juga demamnya...
Gua nak check darah....

Takut kena serangan nyamuk gengster...

DOAKAN GUA WAHAI SAHABAT....

KENANGAN HARI GURU......

Gua dahulu adalah pelajar dalam golongan nakal2 hensem....
Golongan ini sangat gedik dengan cikgu2 wanita (nak2 yg tgh prektikal)...
Tetapi selalu sahaja dipandang serong oleh guru2 lelaki (lebih2 lagi cikgu displin)....

Hari itu hari guru.....
Selesai sahaja acara berhimpun dan menyanyi lagu Kami Guru Malaysia...
Semua murid bertebaran untuk melihat acara2 yang telah diwartakan...
Gua turut mengambil bahagian....
Perlawanan SepakTakraw dengan guru2 lelaki...
Selaku pemain berstatuskan wakil daerah...gua disanjung tinggi...

Gua masih ingat...
Salah seorang guru yang bakal kena libasan gua adalah guru displin...
Tidak cukup dengan itu...beliau juga adalah warden asrama...
Hari itu prestasi gua agak memberansangkan....
Kami menang mudah...tanpa belas ehsan...

Selesai sahaja perlawanan...tiba2 Ustaz Kamal memanggil (guru displin tula) gua...
"Arifff!!! kamu mari sini sekejap..."...teriak Ustaz Kamal...
"Kenapa ni....rambut dah elok2 pendek, tiba2 ada pulak simpan ekor panjang!!"...sa…

Planned Leave....

Selasa minggu depan adalah cuti umum....

Sempena Hari Wesak...

Maka dengan itu ramailah orang yg memohon cuti hari isnin...

Jenis nak sambung cuti jadi panjang...terbaik dari ladang mereka kata.....

Tapi gua jenis radikal dan selamba...

Gua minta cuti hari jumaat...

Alasannya....gua dah lama tak melaungkan azan...persis Mawi orang kata...

Tapi langkah gua....adalah satu misteri.....

Heheheheheheheheheh

ENGKAULAH RATU HATIKU

Ibu...
Ibu...
Engkaulah ratu hatiku..
Bilaku berduka...
Engkau hiburkan selalu...

Ibu...
Ibu...
Engkaulah ratu hatiku...

Selamat hari ibu..
Untuk ibu...
Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki...

Juga untuk semua ibu-ibu di mana sahaja...