TAHNIAH EN.PROSPER

dengan hati berbunga dan terujanye...gua dengan segala nye hormatnye ingin mengucapkan sekalung tahniah untuk en.prosper atas kejayaan beliau menjadi tunangan orang...

seiring dengan itu gua juga ingin mendoakan agar en.prosper sentiasa tidak dimurkai Allah dan moga impian kejinjang pelamin berjaya....

sesekali jari jemari gua menaip di atas keyboard...otak gua ligat berfikir bilekah turn paiseh akan tibe...bile lagi beb?....dengar cite dah berkawan2 dengan member adik mung.....
===========
secebis pantun nukilan gua untuk en.prosper:

Dari Perak hingga Terengganu,
Ingin mencari batik bebelang,
Dari Perak sampai ke Terengganu,
Kini Prosper udah bertunang....

tidak lupe juga nukilan pantun gua untuk en.paiseh:

Dua tiga kucing berlari,
Mane nak same sikucing berbulu,
En. Paiseh bile lagi??,
Udah2 la duduk temanggu tu...:)

Comments

Unknown said…
wahhh...yer ker....hurm...naper en.prosper tak wat post pown...hahaha...

apapun...tahniah en.prosper!
Im Single said…
gua nk smbung pantun...

dari perak ke terengganu
sakit perut berak la dulu
kalu perak syg terengganu
sebelum ke terengganu berak la dulu.

sekian, terima kasih.
NAintriplet said…
dari KL ke ghamunia,
dari ghamunia ke KL balik,
Dari perak ke terengganu,dari terengganu ke perak balik,

dari perak belum berak,
dah berak nak balik perak pulak,
hissshh tak paham lah!
NAintriplet said…
to Fahrip Sahmad

Gua tak berjaya meng-add blog address anda kat blog gua. karena office gua block pc gua..hampeh!
kay karim said…
leh tak tergelak baca pantun2 kome nih...hadeh...
yg paling best part nih:

NAintriplet said... :to Fahrip Sahmad

fahrin ahmad vs fahrip sahmad
paiseh said…
cilakak lu!
nape gua yang lu bikin kambing?? ahmad samel lagi randum pe naseb dia. kah kah kah kah!!

gua jawab pantun...

dua tiga kucing sendawa
mana lah sama dengan kucing lain
kawan adik sudah berpakwe
agak2 dose tak kalu gua me'line'?
famia said…
geng2 paiseh sume kaki pantun ke.
perghh..
ekselen.
Aima Othman said…
perghhh!! giler geng klasik main pantun² :D

salam kenal encik fahrip samad..hahahha :P
M.a.A.s said…
de_are_na : mungkin en prosper malu2 kucing kot...

Im Single : kalo pun nak bagi lu satu pantun;

dari kl pulang ke johor..
dari johor fly ke sabah
kalo dulu kite berak di johor
skang kite berak plak kat sabah...:)

NAintriplet : takpe...gua rase gua dah add lu...

kay karim : diorang ni suke2 je panggil aku fahrin...tensen tulla...hehehe

paiseh : gua ade pantun untuk lu skali lagi...

9 september hari bersejarah
plane dirampas melanggar wtc
me"line" tidak la bersalah
cume pastikan lengan lu tu berisi

aim-a : kitorang dulu pemantun simpanan untuk uni...paiseh plak coach simpanan kitorang..hehehe
xuen adyla said…
dy tunggu kak aim-a abang arip
pastu sikit punya jual mahal la ngan kak aim-a

ntah pape la dy tu

wahahaah..public affair ni... tengok blog sudah tahu ..
sila rekomenkan kak aim-a kepada si paiseh..propaganda sikit

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk