SETELAH 3 BULAN

Pagi tadi gua pergi berlari...
Larian Orange...anjuran BHPetrol....
Masa berlari...gua memang steady...
Dapat juga gua cucuk angin pelari-pelari dari Kenya...
Sempat juga mereka menjeling ke gua...tanda cemburu...
Pun begitu...kerana tak mahu ambil cuti panjang dari bekerja dek kerana takut dipanggil untuk ke Sukan Olimpik London....
Gua mula memperlahankan larian...
Biarlah tak menang...
Gua pasrah...

Yang sebenonya...
Gua dah masuk 3 bulan tak aktif....
Perghhhh...sakit kaki...sakit badan...
Semua sakit...
Inilah penangan....kalau benda lama tinggal...
Benarlah pepatah melayu....alah biasa tegal biasa...

Tegal?...apa itu tegal?...sesiapa ada jawapan?...pleaseeeeeeeeee

Comments

Dr Singa said…
http://prpm.dbp.gov.my/Search.aspx?k=TEGAL


neh..
ko baca
:)
cheers
M.a.A.s said…
thanks...sgt membantu
Shue said…
ouch. very Ouch.
Run Forest, run..
M.a.A.s said…
kak chah: bila nak lepak ni kak..kotak merah ke?...hihihi

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk