KESEORANGAN DI OPIS....

Satu hari gua diopis...jam menunjukkan 10 malam...
Gua mula seram...pandang kiri pandang kanan, semua orang sudah pulang...
Sedang gua asyik menekan papan kekunci...
Tiba-tiba...

Krekkkk...krekkkk...kruissss...kruissssss....kreeeekkkkkkk

Gua runsing...hati mula gundah gulana....

Tiba-tiba gua disapa..
"Kau tak balik lagi ke arif?"......
Cehhhhh!!!!....makcik ni buat saspen gua je...
Kalau ye pun nak stock up jualan jajan jgn la bagi gua seram sejuk...

Untuk pengetahuan, makcik yang sapa aku tu ada buat part time jualan makanan ringan di opis...selalunya malam2 dia akan stock up jajan untuk jualan esok hari...saspen...

Cis...cis...cis...sambil gua mengunyah 2 paket kacang goreng yang baru dibeli dari makcik jajan.......

Comments

tasekM said…
sorg2 ke menaip tu...?
balik la wey...



.
M.a.A.s said…
taip sambil mengigil ni...hahahah...kak tasek...bila nak ajo tangkap gambo...:)

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk