GUA DISANDWICH.....

Semalam...

Jam 8.10 pagi...

Keadaan jalan sesak...bergerak pun ala kura2...

Sedang gua mendengar gelak ala2 jahanam si Johan di Johara Pagi Era...

Gua dikejutkan...bedebammmmmmmmm!!!!.....

Apasal kereta gua meloncat ke depan...dan kenapa pula kereta gua seolah2 di hentak dari belakang...

Gua keluar....Subhanallah....MasyaAllah...Astaghfirullahhh...

Gua disandwich...dilanggar belakang dan melanggar kehadapan...

Gara2 seorang driver yang menggunakan alasan silau dek kerana matahari pagi yg indah...

Semua  sekali...gua kira...ada 4 kereta semuanya...

Pun begitu....

Gua wajib bersyukur...

Kerana tiada apa2 kecederaan berlaku...mahupun kemalangan jiwa...

Alhamdulillah...

Sesungguhnya Engkau Yang Maha Besar..

Comments

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk