bersawang...

Salam semua...


Dah lama betul gua tak menulis disini...naik bersawang gua syak...kelihatan juga kelibat beberapa ekor labah2 menganyam sarangnya...tikus jangan cakap la...3-4 ekor patah tengkuk gua karate...


Bukan ape...gua agak sibuk...cewahhh...hujung tahun la katakan....tak caya?... Caya lah...cayalah...percayalahhhhhh!!..


Apapun...gua rindu semua...


Gambar yg dilampirkan adalah bukti gua sgt busy....tak percaya? Gua pun tak percaya...hehehe


Published with Blogger-droid v2.0

Comments

-HanaMichi- said…
gua ingat lu dah lupe password..

maklomla..faktor usia. :)
M.a.A.s said…
Maklumlah..
org tua2 gitu la nak oiii...pasword ni pun pokcik letak bwh pasu...itu pun baru teringat...
azrie hafiz said…
Hepi besday abam arip marathon.

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk