KENAPA??

Sungguhku tidak memahami..

Kalau benar bagai yang dikata, kenapa harus gentar???

Kalau benar caramu itu, kenapa harus gentar???

Kau telah menjamin, kau yang terbaik....tetapi kenapa harus gentar???

Sudah lama ku melihat, ada sesuatu yang kau cuba sembunyikan....

Ada sesuatu yang tersirat, yang tidak bisa kau zahirkan....

Dulu....

Aku hanya memerhati...

Kini, aku sudah mula memahami...

Semua yang kau katakan adalah dusta...

Dan kerana itulah...

Kau harus gentar!!!...

Kerana bila kebenaran tersingkap...

Semua dusta akan terungkap......

~sekali sekala gua nak bermadah...bagi lah chance~...heheheheh

Comments

tasekM said…
asal ni rip..?


.
Shue said…
Aku fenin dgn madah2 berhelah kau nih..
menusuk kalbu weh!
M.a.A.s said…
tasekM: hehehe..saje je nak try bermadah...dulu2 spm BM dapat C4...kantoi!!

Kak Shue: hehehe...saya pun fenin sekali gak...huhuh
hanie said…
whyyyyyy???






eklas kan komen wa?
paiseh said…
tu la. kecit2 duk tlg acak bendera dacing.. org baru sedar mcmni laa keadaan dia dok..??
M.a.A.s said…
hanie: why..why...why...huhuhuh

paiseh: dulu lain sekarang lain...

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk