KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Kalau lu orang lambat bangun!!!

Kemudian terhegeh2 pergi mandi...baju pula belum diseterika...seluar dalam recycle...jambang belum dicukur rapi...bulu hidung masih terkeluar....sudah pasti lu orang akan lambat ke opis....apa alasan yang sesuai??...

Antara alasan kukuh yang gua boleh fikirkan adalah:

1) Hidup di KL mmg susah nak bangun...kerna tiada ayam berkokok dikala pagi hari...
2) Kereta rosak @ susah nak start..
3) Terlupa parking kereta kat mana (untuk mereka yang hidup di apartment yang parkingnya ikut suka hati)
4) Hantar anak pergi klinik....
5) Polis roadblock jalan...ada bersih...
6) Ada penyakit susah tidur...tapi bila dah tidur ada pula penyakit susah bangun...hahaha
7) Bekalan air terputus...terpaksa cari sungai berhampiran
8) Kunci rumah dibawa orang lain...lupa ada orang kat rumah (kes terkunci la ni)...
9) Kucing beranak
10) Badan tak berapa sihat...mungkin nak demam...(alasan cenggini ada next episodnya...mungkin alasan untuk MC esok hari)...hahaha

Gua dapat bagi 10 je...

Tapi yang pasti....macam2 alasan boleh diberi ye dok...
Apa yang penting???...KERJASAMA!!!!

Comments

Gadis Kecil said…
alasan yang 1st aku suka.
sbb nya mmg susah nk bangun pagi di kl ni lagi-lagi hidup bujang. masuk keje lak kul 9, lagi malas nk bangun.hahaha Nak amik MC tapi malas nk jmpe doc. muahahahha
hanie said…
kl wa lambat..wa kabor terus terang..
'bangun lambat inchekk"





sb rumah dlm kawasan opis. kl kata roadblok..menipu benor,, hahahaah
-HanaMichi- said…
kalau wa lambat, wa roger opismate soh punch sesiap.
xpon, wa msg opismate ckp wa g treatment braces..
pdhal gua sambung tido..

kalau nak lg cara, lu dtg lmbt tp bwk nasik lemak untuk dorg...kompom dorg x jadi marah!.gua selalu buat
tasekM said…
gua.
kalau staff gua dtg kerja lambat.
bg la alasan apa pun...
gua mmg curiga.




haha.


.
M.a.A.s said…
aishahNewdestiny: keh keh..lu cuba cakap ayam sakit tekak...tak mampu nak kokok..keh keh...

hanie: gua suka cara lu...jujur!!!

HanaMichi: cisss!!!esok juga gua pakai braces

tasek: hehehe...nasib baik gua bukan staff lu...hari2 lu curiga nampak gayanya...hahahah
Dr Singa said…
satu seluar dalam berapa kali boleh recycle?
M.a.A.s said…
DrSinga: keh keh...bergantung kepada tahap kelembapan...kadang2 boleh pergi ke 7 hari...hahahah

Popular posts from this blog

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk