LAMBUNG2....

Lu memang...aishhhhh....
Kalau ikut hati gua nak terajang aje...
Cakap nak menang sahaja...
Sembang kemas tapi bikin panas....

Gua bukannya apa-apa...
Sahaja geram tengok perangai lu...
Sekali gua debik berterabur gusi dan gigi...
Ingat lu bagus sgt.....

Kalau bertutur...cakap elok2 kan boleh...
Lu kata lu melayu...
Bahasa jiwa bangsa...
Tapi tutur lu mengalahkan binatang di rimba....

Gua dah panas ni....
Gua chow dulu,,,
Sebelum PC ni gua lambung...
Keh keh keh...

Gua teringat kat Mail Lambung sebenarnya....demmmmm...

Comments

Shue said…
Aisyohh! lu bengang kat sape ni, bro? cer citer, cer citer..
M.a.A.s said…
shue: kat mail lambung la kak cha...heheheheh
tasekM said…
marah kt org lain ni gua syak...

cer kabor.
cer kabor.



.
M.a.A.s said…
tasekM: lu mmg hebat la tasek...ada pakai ilmu sains gunaan ke?

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk