PENAT!!!

Tahun ini...

Tahun arnab...

Cuti terpenat pernah gua alami...

Dari KL, gua ke Johor...

Dari Johor, gua ke KL

Dari KL, gua ke Cameron...

Dari Cameron, gua ke KL...

Dah sampai KL...gua terbaring atas katil...

Sampai hari ini...gua masih sakit pinggang...akibat memandu didalam kesesakan yang menyesakkan minda dan jiwa....fuhhhh!!!!

Pun begitu...sempat juga gua posing ala2 fahrin ahmad....keh keh keh....


p/s: apasal Pn. Diplomatik nampak kecil sahaja dalam gambar ini?...ada pakai susuk ke?....emmmm

Comments

hanie said…
nk wa bagi jawapan tulus ikhlas ke yg persoalan yg last tu?



hahahahahha
Unknown said…
alalala~ comelnya pn diplomatik~
Che Hassan said…
ke lu yang tak pakai corset mase tu..kahkahkah
tasekM said…
dah lu yg gajah.

:p



.
paiseh said…
padu sangat kak tasek weh~
tapi gua mengelike 200%. hahahha~
Dr Singa said…
nak nampak besar... bergambar sebelah mereka yang kecik...
azrie hafiz said…
Patut kasik lompat atas kebun teh mcm di padang pasir arituh.
M.a.A.s said…
hanie: sila jangan hanie...huhuhuh...

artoone: gua tak comel ke?

crsang: nak pakai pun tak muat sang...keh keh

tasekM: gajah tang belalai je...keh keh

paiseh: lu jgn sokong tasek sgt...bahaya

DrSinga: tapi gua mmg besar...huhhuhuh

azrie: takde kamera berkualiti tinggi...kalau tak .......!!!

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk