Trip ke Padang Pasir....

2 hari yang memenatkan...

Perjalanan ke Lekhwair dari Muscat memakan masa hampir 5 jam (sampai leper punggung gua)...

Sepanjang perjalanan gua ditemani dengan pemandangan bukit-bukau dan gunung ganang yang tidak bertumbuhan...tidak seperti di Malaysia, bukit bukau dan gunung ganang di sini hanya berkomposisikan batu dan pasir....sekali sekala gua cuba pandang kiri dan kanan kalau-kalau ada kelibat Shakira Waka Waka, namun agak mengecewakan....

Beginilah rupa pemandangan sebuah kapal korek minyak di atas padang pasir....sebelah malam ada acara belly dance di atas puncak kapal korek ini...gua tidak dapat turut serta kerana jadual qiyamullail agak tidak mengizinkan...

* menghisap rokok disini adalah tidak diizinkan..melainkan jika mahu mati rentung....



* gua kelihatan agak akademik dengan fail2 di sisi....

Kesimpulannya, gua amat menghargai pengalaman ini...satu kelainan yang gua rasa sukar untuk berulang kembali.....

p/s: balik nanti gua nak bellydance...hehehe...tunggu ye Pn.Diplomatik!!!...hahahaha

Comments

Unknown said…
kacak bergaya di padang pasir bersama fail...
M.a.A.s said…
tipah: kacak bergaya haruslah dimana2 sahaja...heheheh
Anonymous said…
bestnye arippp. arip aku skrg duduk area2 mentari court

hakim bahaman
hanie said…
tau la mencekik mcm2 dekat sn..balik sini terus nk buat belly dance..wakakakakakaka!!!
M.a.A.s said…
hakim: kat mana tu?...bile nak lepak2

hanie: hahaha...biasa la..nak kuruskan perut....
tasekM said…
pegang fail tu yg buat gua tergoda tu...

ahaks.



.
M.a.A.s said…
tasekM: jgn macam2 tasek...gua tak pernah lagi bellydance sampai pegang file...hahahah
azrie hafiz said…
kalau lu belly dance di padang pasir sampai keluar air dari pasir bekas tapak kaki wa tukar nama anak wa jadi arif fikri.
M.a.A.s said…
azrie: lu jgn macam2...keh keh keh...

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk