"SAYA BLOGGER JOHOR"

Sila klik ke link ini....(Blog Pilihan Malaysia 2010) ----kalau lu orang nak tahu lebih lanjut..

Berikut adalah perkara yang gua patut senaraikan:

Nama: "Ariff"....orang kampung panggil gua Beckham...gua tak tahu kenapa..mungkin paras rupa ada iras-iras beliau...

Status: Gua boleh dikategorikan dalam mood berbulan madu...keh keh...mempunyai isteri yang sangat wonderful dan lebih dikenali sebagai Pn.Diplomatik...

Cara nak hubungi gua: Emmmm...yang ini susah sikit...gua takde Twitter dan sewaktu dengannya...yang ada hanya FB : Arif Averous

Daerah/Jajahan: Kulai/Johor...gua pernah berkawan baik dengan Mawi...sering sahaja beliau tumpas dengan gua dalam bidang seni suara satu ketika dahulu

Tempat Tinggal: Sekarang gua tinggal di Sunway....keluar sahaja tingkap rumah gua dah boleh terjun ke Sunway Lagoon...

Apa Yang Menarik Di Johor : Mee rebus hj. wahid (tangkap beratur nak beli beb), boleh jumpa ramai Singaporean (gerek seyyyy!!), bab2 awek...gua tak boleh cerita kat sini...karang kena kuarantin dengan Pn.Diplomatik pula...keh keh....

* Ervin Boban ketika membantu Johor menang 3-1 ke atas Selangor (Final Piala Malaysia 1991)

Awal 90'an..Johor antara kuasa bolasepak Malaysia...sob sob!!..kini? ayuh bangkit Si Jengking...

p/s: ada tak contact2 kerja kat Johor??...gua teringin nak balik dan menetap kembali ke tanah tumpah darahku...huhuhuhuh

Comments

Unknown said…
kau... org johor jugak?? selet ah!
Dinaz said…
salam kenal blogger Johor, singgah sini cari kenalan baru...
paiseh said…
stail liverpool juga johor ni rupanya~
M.a.A.s said…
artoone: selet juga...keh keh keh

diaumaininaz: salam...rajin2 la singgah ye

paiseh: keh keh...sandarkan pada kenangan beb
hanie said…
wa tak pernah jejak lg johor. hahaha..gile jakun.
M.a.A.s said…
hanie: moh le ke johor...keh keh keh

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk