Berjalan Sambil Menderma....

Hari selasa yang lalu, gua dan Pn. Diplomatik telah menjalankan satu usahasama dalam menjayakan seruan Kementerian Kesihatan untuk menderma dara...opsss!!...darah...

Setelah dicucuk jari dan dipam dibahagian lengan maka sahlah gua dan Pn. Diplomatik berstatus boleh menderma....Pn. Diplomatik kelihatan agak menggigil, nerves, dan serba tidak keruan...sikap yang ditonjolkan oleh Pn. Diplomatik agak sama ketika upacara akad nikah dulu...gua syak la....

Kini tibalah upacara yang dinanti2kan....lengan dicucuk jarum...darah mengalir tidak henti...beg simpanan yang tadinya kosong kini semakin dipenuhi dengan darah.....harapan gua untuk mendengar jeritan Pn. Diplomatik tidak kesampaian...beliau kelihatan bersahaja dan tenang...gua kecewa!!!


Setelah hampir 10 minit...kini sempurnalah upacara menderma darah....tibalah upacara yang dinanti2kan...

Milo free besertakan kek enak...gua mmg suka benda2 percuma....

p/s: darah O + darah B, agak2 jadi apa ekk?

Comments

hanie said…
jadi obi wan kenobi...star wars mari!

hahahaha
-HanaMichi- said…
hahahah gua sokong komen kat atas...
M.a.A.s said…
hanie: wahhh!!...cool tu..hahaha

hanamichi: jgn main sokong2 je..

tasekM: kalau darah A mesti exselen dalam exam kan?...semua score A...
Im Single said…
leh kena OBsity tu bro. mcm lu.
M.a.A.s said…
IMsingle: adoyaiiii!!...lu buat gua kaget....*sambil mencari2 pakaian untuk ke gym

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk