Ikrar taat setia.....

Gua berikrar...

Gua berjanji

Gua akan taat setia....

Pada rukun negara....keluhuran perlembagaan dan kedaulatan undang-undang...

Kerana hari ini...gua telah kehilangan RM205. Berikut adalah detailnya:

Kompoun : RM150
Caj tunda : RM50
Caj simpanan: RM5

Gua janji...gua tidak akan parking kereta merata-rata lagi....huhuhhuh


Kalaulah gua tahu akan hilang RM205 hari ini, gua sanggup parking bawah KLCC. biarlah kena bayar RM2.50 sejam pun...huhuhuhuh

Tribute to Pn. Diplomatik, kerana beliaulah yang selalu mendampingi dan membantu gua ketika saat2 kecemasan seperti ini...nanti kita bincang lebih mendalam mengenai undang-undang ketika malam menjelma ye....

p/s: gua kena buat surat akaun bersumpah...rupa-rupanya pesuruhjaya sumpah pun baru kena saman...heheheh..syahdu-syahdu...

Comments

-HanaMichi- said…
bro...205 tu, kalo lu blanje pn diplomatik lu men ice skating dah betol da..balik tu blanje dia makan..pastu blaje dia nengok wayang..kesimpulanya...bek lu blanje dia dr blanje dbkl
M.a.A.s said…
hanamichi: huhuhh...betul kata lu tu...*sambil muka tunduk ke bumi*...huhuhuhh
M.a.A.s said…
rozita: janji!!tak buat lagi...huhuhuh

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk