Hidup Sihat Bersama Saya....

Orang selalu berpesan, dan banyak artikel menulis pasal hidup sihat...

Bincang bab2 senaman, pemakanan seimbang, gaya hidup sihat, dan macam-macam lagi....

Tidak ketinggalan ada juga produk2 kesihatan dan diet yang mempromosikan produk2 mereka...pelbagai teknik pemasaran digunakan bagi menarik pelanggan...

Oleh yang demikian, gua memang amat menyokong kehidupan sihat...

Selari dengan itu, gua memulakan hari ini dengan menjamah buah2an..sihat kan?....ada betik, kedondong, mangga muda, buah pala dan macam2 lagi...

Gua akan hilang sabar kalau lu orang cakap yang gua makan ini bukan buah2an....

p/s: sedap...tapi gua semakin rasakan akan batuk2...hahahahah

Comments

-HanaMichi- said…
sihat la sgt kannn.....tak senak dada telan bnde ni
tasekM said…
ini sgtttttttttttt la tak sehatnya!!!

:)




.
M.a.A.s said…
hanamichi: huhuhuhu...dada tak senak..tapi perut yela...hehehe

tasek: tu la...emmm...bila la nak tukar sarapan berserat..huhuh
paiseh said…
gua pun hilang sabar bila lu makan buah2an ni sorg2 x ajak gua~
M.a.A.s said…
paiseh: aduyai....gua terlupa tentang lu..nanti balik KT jgn lupe kopok lekor ye...
kakilepak_d'cengkih said…
kau mmg sehat rep...perlu ke nk buat entry kau sehat lagi?
M.a.A.s said…
hehehe...tak perlu...sekadar berkongsi tips kesihatan
Aku adalah aku said…
Hahahaha sihat la sangat kan...kalau fresh fruit tu ok la gak...

Giler sedap wei makan jeruk asam tuh....
M.a.A.s said…
elly: sedap mmg sedap beb...hehehe...tapi pastuh...erghhhh!!!...

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk