RINDU TERUBAT....

Rindu gua semakin terubat...

Pelbagai juadah telah gua santap...sempena musim kahwin +open house hujung minggu lalu...jika dibandingkan memang Malaysia amat makmur berbanding India...

Banyak juga gua baham...antaranya:

1)Lontong
2) Kari ayam
3) Beryani berserta lauk pauknya
4) Mee goreng mamak
5) Nasi lemak
6) Karipap
7) Kuih donat
8) Tomyam
9) Udang goreng tepung
10) Dan lain-lain...tak larat plak gua nak tulis

Yessssss!!!mmg benar rindu gua semakin terubat...tapi hari ini...gua plak yg makan ubat...
Cisssss!!ini semua gara2 tak beringat....

p/s: lu orang la...psycho dan bakar2 gua hari tu...

Comments

-HanaMichi- said…
pergh..bro..ni bukan makan ni...
.
.
.
. terbakar jugak lu eh...
K'owNeysa said…
alasan..maintain perut ko tu sket..
M.a.A.s said…
hanamichi: lu la bakar gua..hahaha...kan semua bende gua dah sebat...

keown: on the way...next year six spek kembali...heheh
paiseh said…
lu dah jumpa ke kekdah pecahkan 1 pek jd 6 ni weh??
M.a.A.s said…
belum jumpa lagi...dengggg
mamakmuda said…
Salam..singgah bro!! Loh!! Dh lu smua sebat!! Of coz la penyudahnyeee lu kna mkn obat!! Dh cm musibat!

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk