Salam Rindu Untuk Nenek....

Dulu masa kecil, gua memang nakal,
Gua pernah ambil beras nenek main masak-masak guna tin sardin,
Gua pernah tertumpahkan susu getah satu baldi,
Gua pernah mandi dalam air kolah tadahan sampai kotor,
Gua memang sangat nakal.

Kalau gua melalak, nenek selalu pujuk,
Kalau gua nak dingdang @ tora, nenek mesti belikan,
Nenek selalu cerita pasal zaman jepun,
Pasal benda mistik memang selalu buat gua meremang bulu roma.

Hari ini, gua sangat merindui nenek,
Nenek telah pulang ke rahmatullah,
Gua sebak berbaur sedih,
Moga nenek bahagia dan aman di sana.

Untuk nenek...
Gua doakan semoga nenek tenang disana,
Kenangan bersama nenek mmg gua tak lupakan,
Kala sedih, gembira, ketawa, menangis....nenek sentiasa di sisi....
Al-Fatihah....amin

Comments

widuri said…
semoga rohnyer dicucuri rahmat.. amin
Bee said…
Sayang...saba bebanyak ye...atleast kite sempat jugak jumpe nenek 1st syawal aritu...im sad too dear...
Bee said…
Sayang...saba bebanyak ye...atleast kite sempat jugak jumpe nenek 1st syawal aritu...im sad too dear...

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk