MIMPI CARI PASAL

Malam tadi gua mimpi sesuatu yg memang cari pasal,
Gua pakai kereta sport jenis mahal,
Warna merah ada lambang kuda,
Sekali vroom, semua mata terbeliak dan terpaku,

Malam tadi gua mimpi sesuatu yg memang cari pasal,
Walaupun hanya menjual durian…hidup gua sangat lenang,
Kerja kacang-kacang….tapi income lebat macam kacang panjang,
Setakat harta dunia selamba sahaja gua sebat,

Malam tadi gua mimpi sesuatu yg memang cari pasal,
Pulang kerumah dengan duit berjuta-juta,
Penatnya mmg tak terperi,
Sekali buka pintu rumah….alamak!!!!
Gua ada tiga isteri….tgh bertekak tak puas hati!!

ALAMAK!!!...Pn DIplomatik harap maafkan gua…gua hanya bermimpi…tak pernah pula bercita2 begini…

Comments

Dato' Shah said…
Pn Diplomatik harus bimbang. Kerana lu bukan lelaki normal yang tidak punya cita-cita syarie.
tasekM said…
3 org isteri dlm mimpi tu pn diplomatik ada dlm senarai ke tak tu...?



.

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk