MACAM BIASA...

Hari ini di Pune, Mumbai...menu makanan kita adalah seperti biasa...

Menu lazat yg penuh dengan khasiat...bagus untuk pembinaan otak dan tumbesaran tulang....seperti biasa:

1) Papadom versi India - tidak digoreng tetapi dibakar
2) Sekeping capati - kalau penggemarnya boleh ambil banyak
3) Sayur kentang dimasak lenyek ala-ala kari
4) Kuah kari
5) Kuah dal
6) Nasi putih beras basmathi gua syak.

Kesemua menu diatas tetap maintain dari hari pertama gua disini...hanya menu no.3 yg silih berganti...

Amacam!!...lu orang jeles ke gua makan sedap...

Amaran...jgn jeles...gua juga minum air masak dalam cawan besi...

Comments

hanie said…
tapi kat sana takdak nasik lemak ayam goreng rempah kannnnnnn...


jadi..skrg ni..lu jeles ke idak? hahahahahah XP
M.a.A.s said…
hanie: ala...takpe2...tinggal esok je...pasni wa nak baham sepuas2nya di tanah air tercinta...
K'owNeysa said…
kem salam kat SRK..beli aku kain sari satu..hahahaha
best la puan diplomatik dah nk balik;p
-HanaMichi- said…
jgn minum kalo tgh kilat ngan petir..kalo bibir lu telekat situ, jgn blk melesia..nnti muke x sm mcm dlm paspot
M.a.A.s said…
keown: hehehe...wokeh...tak sabar nak balik mesia

hanamichi: baik...gua minum air botol je...jenis2 spritzer la..hahaha

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk