Ramadhan oh Ramadhan - Gua baru tahu

Gua baru tahu....

Satu perkara di bulan Ramadhan...

Sudah hampir 3 dekad yg lalu...serius gua tak tahu....

Gua malu....seolah2 gua sangat kurang bergaul...

Gua baru tahu....

YANG WANITA YG DIBOLEHKAN TIDAK BERPUASA MENGIKUT SYARA' TIDAK DIBENARKAN MAKAN SESUKA HATI DI KHALAYAK RAMAI DI BULAN RAMADHAN....boleh dikenakan tindakan....

Patutlah ada yg makan ayam goreng di bawah meja...

Patutlah kadang2 mereka berkenduri secara sirr (sembunyi2) dicelahan tiang opis...

Patutlah gua tak pernah nampak muslimah makan di restoran2 secara terbuka di kala ramadhan...

~serius gua tak tahu...kenapa tak bagitahu gua awal2...kan dah malu!!!~

Comments

Aku adalah aku said…
tak tanya mcm mana nak bgtau...
hanie said…
igtkan lu dah tau..hahaha,..mkn sembunyi2 tu..menghormati org yg berpuasa..kan ade yg join skali..mcm mn?

haha
Unknown said…
afdhalnya, wanita yg bendara merah tu sama-sama menahan lapar sebagai menghormati bulan puasa. juga dapat pahala walau x puasa.
tasekM said…
jom makan megi bawah meja... he he.

:p


.
M.a.A.s said…
elly: tu la...dah tua2 baru la nak tahu

hanie: hihih...kalo bagitau awal mungkin gua join la...

adjeng puteri: yesss...mungkin itulah yg sebaik2nya

tasek: jom...dah berbunyi2 perut ni...
Im Single said…
tak yah tahu la bro. lu bukan datang peot pun.
M.a.A.s said…
samel: kena tahu bro...gua mmg tak datang peot...tapi kena gak pantau...hihih

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk