Esok gua ada temujanji...

Temujanji ini lebih kepada menduga ilmu pengetahuan dan juga kebolehan gua berlipur lara....

Oleh itu gua telah ambil langkah berhati-hati....mentelaah sudah pasti....

Pelbagai perkara gua cuba ambil tahu....ekonomi semasa, pasaran global minyak mentah, produk pelaburan berstruktur, standard laporan kewangan, dan macam2 lagi....

Walaupun tak banyak yang meresap masuk, gua mengambil langkah "do the best!!!"....

Tiba masanya gua menyediakan kelengkapan zahir iaitu bab2 penampilan dan ketrampilan....sekali periksa...seluar ada koyak sedikit daaaa.....

Gua selongkar almari Pn. Diplomatik, akhirnya ketemu jua set lengkap alat menjahit....gua beranikan diri...jarum2 yang tajam membuatkan gua keliru....dari mana harus dimulakan...

Maka....dengan hikmat "tonyoh" dan "tembus"...sempurna jua jahitan gua....seluar kelihatan teguh...tiba2 rasa konfiden datang tanpa segan silu....rasanya esok, wa nak tunjuk satu tarian break dance tahap filem "Step Up" depan para juri....

~hishhhhh...kan senang kalau Pn. Diplomatik ada (rasa rindu sudah mari)~

Comments

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk