Kisah 2 dalam 1

Hari ini telah berlaku dua perkara penting dalam hidup gua....

Yang pertamanya....gua akan membujang selama 6 bulan....ini kerana dek pemergian Mrs. Darling ke kursus DPA selama enam bulan...gua mula pening kepala....bangun tidur gua harus menyeterika baju, buat sarapan ala kadar, minum susu segara dan berusaha bangun tanpa dikejutkan....gua dah plan nak lipat baju then letak bawah tilam kasik tak kedut2 macam zaman2 skola asrama dulu....walaupun baru beberapa hari berlalu, gua dah rindu sama Mrs. Darling....

Yang kedua....dengan rasminya gua telah meletakkan 3 helai surat rasmi ringkas kehadapan Yang Berhormat HOD (Head of Department)..dengan ini secara rasminya juga, gua harus rajin melayari laman2 web berunsur "kerja jalan"....moga2 ada peluang di lain masa....

Doakanlah agar gua lebih tabah menjalani kehidupan di masa mendatang....:)

Comments

-HanaMichi- said…
sian lu kene tinggal...tape2..belajo!
M.a.A.s said…
hanamichi: yela...tgh diajo la ni...heheheh
ckLah @xiiinam said…
Selamat membujang ....
Kejap saja ya!
tasekM said…
alahai siannya.... lama tu 6 bulan...

*saja nk bg bengkak hati*

hehehe...


.
M.a.A.s said…
xiinam: hidup bujang tak best la..:)

tasek: "sehari kurasa bagaikan setahun...merindu dirimu..oh bahagia"....nyanyian ala2 anuar zain...
azrie hafiz said…
beruzlah lah di VWM.
Anonymous said…
arep~
congratto!

yg bab kene tinggal tu selalu2 la puase ek..he3

hakim
hanie said…
lu join bujang² senang VWM balik la yeee..
paiseh said…
gua pegang janji lu.. sebelum bulan nam..
kalu x toksah mimpi nak berentap reket dgn gua lagi~
M.a.A.s said…
azriehafiz: skang wa plan lepak seri petaling every weken...

hakim: puasa siang ok lagi beb...puasa malam tu yg susah sket

hanie: alamak...bujang senang VWM semua rakus....takut wa..

paiseh: gua sudah menunaikan janji...amacam???

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk