Tukar template....baik punyaaaaa,,,,

Akhirnya....

Gua berjaya menukar template bewarna pink kejambuaan kepada background hijau yg amat menyejuk mata memandang......

Walaupun gua agak terkilan kerana tidak dapat mengekalkan rentak kejambuaan yang diagung2kan selama ini....namun kerna dek peringatan dari En. Singular akhirnya dengan berat hati gua menukar ke warna yang agak ganas ala2 amuk iaitu hijau...ijoooo....mengikut kata pendekar mustar....

Dengan penukaran template blog ni, wa dengan suka hatinya mewarwarkan yang gua sudah masuk alam dewasa....

Sekian dimaklumkan

Comments

Im Single said…
wah.. hijau! haha... gua bergurau je bai. lu nk tukar pink balik pun takpe. yg penting isi nye kena selalu update. haha...
M.a.A.s said…
Im Single: takpe la....wa dah tuka ijo dah pun...mambang ijo la katakan...untuk lu wa sanggup tuka

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk