Lame sudah tidak berbicara.....

Assalamualaikum kepada rakan2 sahabatku...

Agak lama gua tidak mengerakkan jari2 tulus ini untuk menaip.....bukan kerana malas atau tidak berdaya...cuma sekadar tidak mampu mencari ruang2 penggunaan internet secara percuma....cuma mengharap belas ehsan internet free....

Rasanya tidak terlambat untuk gua mengucapkan salam lebaran aidilfitri kepada rakan2 dan semua warga umat Islam di malaysia....kepada roger...walaupun lu gagal menang di US lu tetap sahabat gua, dan gua sentiasa mengalu2kan kedatangan lu ke sini...nanti gua layankan lu dengan lemang dan ketupat......

Kepada sahabat2 di wangsa maju...janganlah segan silu menjemput gua ke gelanggang badminton....rasanya sudah tiba masa untuk gua kembali aktif dalam persada yg kompetitif....jika masa mengizinkan InsyaAllah gua akan sampai jua...

Rasanya lebaran yg berlalu mungkin berbeda jika dibandingkan dengan masa2 yg lalu..namun tujuannya tetap satu..memuji yg Maha Esa...mensyukuri segala nikmatnya.......moga kita semua akan diberkatinya...aminnnn...

Peace No War.......

Comments

paiseh said…
minggu ni insyaallah raket akan dihayun lagi..
lu stenbai je nak kena smesh~
M.a.A.s said…
yerszaaaaaaaaaaaaa.....gua tengah mengemeyankan raket ni

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk