KEGEMARAN.....

Dulu mase blaja di salah sebuah sekola elit di segamat gua tinggal di asrama......sesungguhnya gua ingin berterus terang yg langsung takde menu makanan kegemaran gua ketika itu...selera gua agak bertempiaran dek kerana masakkan si tukang masak yg tidak mematuhi piawaian ISO....yg gua tahu masa silam tu gua penuhkan dengan aktiviti kegemaran seperti tido ketika prep ptg & malam, main takraw dalam bilik, ping pong menggunakan papan katil, bola kocek (ala2 main volleyball menggunakan bola tenis), dan bangun subuh lewat.....

Kemudian gua disumbat masuk ke salah sebuah skola berasrama penuh berstatus kolej....di sana gua tidak lagi mampu meneruskan aktiviti2 seperti sebelumnya...ini dek kerana kejahilan para pelajar baru yg masih tercari2 alternatif untuk mengisi masa lapang mereka.....tahun2 disana menyebabkan gua gemar terbang pagar dalam mencari pengertian sebenar hidup di alam fana....

Seterusnya gua meneruskan kelanaan ke salah sebuah universiti di KL....di sana gua gemar dating dan ponteng kelas.....

Sekarang gua gemar makan....mungkin kerana kritikan orang yg sesungguhnya gua amat kurus....adakah????..........mungkin juga kerna masakan wife gua...yess...

Comments

Che Hassan said…
eh

'kan ke ngko ni tuff

fahrin ahmad la katakan
hehe
M.a.A.s said…
fahrin ahmad dah tak femes sgt skang...skang ni gua adam dalam nurkasih...
BMI Lu gua tgok stabil lg tu
M.a.A.s said…
jalizan : BMI gua dikire mengikut paras rupa makanya jawapannya perfect

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk