Tak sabar rasanya....

Gua masih belum pulih sepenuhnya.....

Baru masuk minggu ke3 gua dioperasikan di bahagian perut....

Gua tak sabar.....

Gua kepingin beritual bulu angsa bersama rakan2...adakah gua masih mampu melakukan rejaman sambil melompat....

Gua kepingin kembali ke mengetuk bola2 oren bersama En Im Single.....adakah gua masih mampu bertarung dalam kondisi yg amat sengit...harap2 En Im Single punya belas kasihan yg mendalam terhadap gua....

Gua juga kepingin makan makanan yg enak2 seperti udang goreng tepung, sotong salai, kerang dibakar hidup2 dan macam2 lagi...arghhhhhh...

Papepun...gua harap yg gua mampu bersabar supaya tidak ada musibah dan kecelakaan yg berlanjutan...kawan2...doakan gua sabar ye....:)

Comments

lupakan rejaman bulu angsa or makanan lazat ,
tumpukan pd bersetubuh
paiseh said…
moga2 nimat raya lu tak terancam


*macam celaka komen ijan

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk