IM OFF FOR A WHILE

Untuk rakan2 seperjuangan di wangsa maju, shah alam, basel switzerland, monaco spain dan lain-lain lagi gua memohon ribuan ampun dan maaf atas ketidakhadiran gua dalam mane2 aktiviti yg dianjurkan di mase yg mendatang...ini kerana gua sedang cube berehat untuk pulih sepenuhnya dari kecederaan selepas apendik gua dipotong oleh pihak hospital....

Untuk warga wangsa maju mungkin kelibat gua melakukan smash2 kencang berskala padu ala2 gempa bumi di Kobe tidak lagi kelihat buat sementara waktu....untuk Pak Abu,...janganlah bersedih...sesungguhnya gandingan mantap yg dibina selama ini akan mengegar kembali dalam waktu terdekat...insyaAllah...

Untuk en Fakhri dari S.Alam, gua nasihatkan waktu2 begini lu manfaatkan untuk berlatih dengan lebih bersungguh2....pukulan2 stroke tu kene kasik sharp lagi....servis tu kena kasik train, backhand lu paling banyak kene improve...baru kacip....gua tak mau dengar alasan tak cukup tido dan sebagainya lagi....hehehehe...

Untuk en Federer dari Basel, Switzerland, ingin gua nyatakan yg gua amat kesal tak dapat berlatih bersama2 untuk waktu terdekat....gua tetap yakin dengan lu untuk meneruskan perjuangan kita selama ini...Good Luck untuk lu di US open 2009.....

Untuk en. Nadal dari Monaco, gua juga amat kesal kerana tidak dapat memantau prestasi lu di gym untuk sementara waktu.....gua mmg perlukan rehat yg amat....tapi satu pesanan gua...lengan kanan lu kena repair sikit la Dal....lu perlu main dambel lebih kekanan....tu saje nasihat gua...amalan pemakanan pisang lu mmg gua respek....

p/s : dua perenggan last gua tipu je.....

Comments

nliana said…
arip.. arip.. take care!
Che Hassan said…
pe ke hey nye rep, sampai kene overhoulin' ni?
paiseh said…
minggu ni ada ritual bulu angsa lagi. versi aidilfitri. amacam?? brani.??

*nadal sakit kat perut laa brader..
M.a.A.s said…
norhaliana : tenkiu2...

adam hassan : tula...enjin turbo mmg susah nak jaga la...

paiseh ; gua berani...tapi perut gua ni je pesen takut terburai...hehe
Im Single said…
alhamdulillah, gua sedih sbb igt lu dah off terus. haha..
M.a.A.s said…
Im Single : alhamdulillah...gua masih on

En Pon : ayat mau kasik bunga2 sket...baru wangi alam semesta...macam tak biasa je..:)

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk