JEMPUTAN KE WALIMATUL URUS...

Assalamualaikum semua...

Di kesempatan ini, gua dengan rase rendah dirinya ingin menjemput sahabat2, para pembaca blog dan sesiapa sahaja yg mengenali gua untuk menghadirkan diri ke majlis perkahwinan yang bakal diadakan tidak lama lagi....

Buat Nasha Aziz, Deana Yusof dan juga Scha Al-Yahya....janganlah kalian bersedih hati...heheheh...kalian juga dijemput hadir sekali untuk memeriahkan majlis ini....

Berikut adalah butir - butir majlis:

Majlis Pengantin Perempuan

Tarikh : 11 Julai 2009 bersamaan 18 Rejab 1430 Hijrah
Alamat : Dewan Raya Taman Teratai, Jalan Lumpit 16, Taman Teratai, 81110 Johor Bahru,
Johor
Aturcara Majlis : 12 tgh - 5 ptg (jamuan makan)
2 ptg (bersanding)

Majlis Pengantin Lelaki

Tarikh : 12 Julai 2009 bersamaan 19 Rejab 1430 Hijrah
Alamat : I-39 Kampung Melayu Air Bemban, 81020, Kulai, Johor


p/s : untuk kawan2 yg memerlukan kad jemputan silalah tinggalkan alamat kalian untuk saya membuat urusan pos-mengepos....

terima kasih...tatatititutuuuuuuuuuuuuuuuuu

Comments

shaz said…
Arep...aper ni kahwin time aku takder! Takper lar...nanti aku ada kat KL claim wedding present ko.
Aima Othman said…
selamat pengantin baru!!! :D
paiseh said…
lu jgn main2.. gua dah tak pegi family dah ni.. biar laa berbaloi2...
Unknown said…
Selamat pengantin baru yer...
Dato' Shah said…
Harap-harap selepas 11 July, blog ini akan bertukar nama daripada "dugaannya......???" kepada "bestnya......!!!"...Hah gitu...
M.a.A.s said…
shaz: ala shaz...emmmmm...nak peti ais k...

aim-a: TQ

paiseh: pengorbanan mung akan kawe kenang sampai akhir hayat...opsss...sampai syurga..

de_are_na: TQ2

Dato' Shah : dugaannya tetap dugaannya....
GombakRock said…
aku nak kad...ade kad baru aku akan pertimbangkan...

nasi ambang ada x??
shaz said…
weih...PETI AIS?? ko nak yg bar fridge ker? aku bleh kasi. tp yg besar tu...tak mampu lg lar. dgn tak keje nie. muauahahhaa.
M.a.A.s said…
GombakROck : ade kad baru...bak mai la alamat...heheh..nasi ambang?..kan di pertimbangkan...

shaz : alamak shaz...tak main la kecik2 ni..hehehheh...takpe la...sofa bentuk L pun ble gak..heheheh
nliana said…
Wah! Arip nak kawin.. Congrats!
M.a.A.s said…
norhaliana : mintak la alamat beb..nak call ko asik tak angkat jek...:(
++ hainey ++ said…
arip...congratsss dah nak kawin!!~

tibe2 aku teringat otw balik kl dari jb makan kat marrybrown 5 ke 10 tahun yang lepass...hahaha wat a memory!

Anyway semoga segalanya berjalan lancar and berkekalan sampai akhir hayat!!~

Congrats once again bro!!~

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk