Pulang dari kerja jam 6 pagi

itu hari gua pulang dari kerja agak lewat....bukan agak lagi ni...dah memang2 btul lewat pun..hehehe...gua pulang dari kerja jam 6 pagi...itu pun setelah kepulangan encik manager kesayangan semua (agak2 gua ampu terlebih tak ni?...heheheh...)....
sebelum balik gua kehilangan sesuatu...entah mane gua letak ID gua...susah beb kalo ID hilang...nak buat balik silap2 kene bayar penalti RM50...gua bukannya miskin sangat..cume gua tak suke membazir...hahah...(in reality gua selalu pinjam duit along kelate (en.fakhri) time ujung bulan...hehe..)...sib baik la gua dapat jumpe ID tuh...muka bebudak ni seko2 menjeling hebat kearah gua..yela..gua delay diorang nye time untuk tido...hahahah
sampai umah gua jadi mabuk...bukannye mabuk yg haram tu...gua tak into sgt bende2 memabukkan ni...cume tat day gua terlalu kepenatan hingga menjadi mabuk...nak tido jam 6 pagi gua tak into sgt...
nak dijadikan mudah cerita....gua terambik plak gitar kat ujung bilik gua...gua tak pandai main la gitar...takat simpan je kat umah...gua try2 la petik sket....
D A G Gm
D Dmaj Em Gm
perghhhhhh!!!entah macam mane plak gua ble terpetik lagu yuna ni...backpacking around europe...trus saje malam tu gua bermimpi yg gua berduet ngan yuna perform kat grammy awards tis year...gile cool beb...masa dalam mimpi tu gua perasan yang FERGIE menjeling marah kat YUNA....hahahahaha.....jgn marah aaaaaaa.....

Comments

paiseh said…
lu tak tau ke yuna tgh bekpeking ngan gua masa tu? hahahahahahaa...!!
M.a.A.s said…
lu bukan tak dapat gi ke mase tu...hahaha...(refer cite buat visa nak gi China tu)...heheheh
Aku dapat rasakan , Yuna lah Jodoh aku ,

Perasaan cintaku pada Yuna tiba2 membuak, wlupun tidak pernah berua muka, bertentang mata dan berbicara sepatah kata, tetapi aura cinta yg terbit antara aku dan dia semakin berputik......
M.a.A.s said…
mohd jalizan ibrahim : adakah yuna yg ko maksudkan adalah seorang jejaka di atas pelantar berketurunan iban itu?...tahniah...mmg itulah jodoh anda...heheheh
Im Single said…
aku sokong ko ngn yuna rip! mcm luh mahfuz ngn bumi.
Che Hassan said…
best jer bro budak yuna..

tapi kalau sumer performance aku kat vwm di video-you-tube-kan pun aku ingat aku akan lagi femes kut dari dia
hahaha

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk