KONSENTRASI HILANG

mutakhir ini kepala gua dah tak ble konsentrat...antara sebab2nya adalah:

1) man united kalah....tewas kepada liverfool...sungguh kecewa...

2) gua kepingin layan tenis....

3) agak lama gua tidak menunjukkan bakat power smash gua di gelanggang badminton...

4) gua dah lama tidak menyaksikan sepakan gua mengegar tiang gol dan tangan keeper dalam game futsal....

5) gua dah lama tak layan yuna...."ohhhh...bulan!!!!" - gara2 gua tidak berjaya mencari EP beliau

6) dan paling penting gua tak sabar + nerves nak tunggu bulan July beb....arghhhhh....

Ya Allah...tabahkanlah hati hambamu ini.........

Comments

Aima Othman said…
1) bukan stakt ko..aku pun terkejut..sakit gak jiwe rage..camne bley masuk pool plak neh..huhuhuhu

2) ajak aaaa paiseh...smash sama itu org..lu kan terer dr dia..dia terer gaye aje..hehehehe :p

3) komen same spt no 2 :p

4) komen same spt no 3 :p

5) you tube kan byk :D

6) JANGAN LUPE HANTAR KAD JEMPUTAN KAWENG...DOK JEPUK X DOK HADIAH..kehkehkeh :p
Aima Othman said…
uiks..aku 1st ka kat sini? hahhhahahaha :p ade hadiah tak?
paiseh said…
x rok la nebes2 weyh!
hahahahaa..!!
M.a.A.s said…
aim-a : alamak....takde hadiah la...tgh bengkrap ni...mungkin secebis nasi minyak nanti...:)

paiseh : gua rock dalaman..bukan sekdar luaran saje..heheh

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk