10 perkara yang orang tak tahu pasal aku

entri kali ini aku nak padu die nye auta...hehehe...yela...demi menyahut seruan en.pon aka bakal bapa mithali....tis time aku nak tulis tentang 10 perkara yang korang tak tau pasal aku.....emmmm....ape ekk...ni lah 10 perkara tu kot :

1) aku tak hot...tapi aku cool....

2) aku suke tido time exam....especially subjek bahasa arab mase skola dulu...

3) aku ada six spek...cume tak kelihatan buat mase skang ni...yela.malas nak tunjuk

4) aku join fitness first..tapi fitness cam haram...

5) dulu2 zaman jahiliah...aku pernah kata yg tuan guru nik aziz pergunakan agama untuk politik...astagfirullah hal aziim...namun skang tidak lagi...:)

6) aku sebenarnya rabun namun berpura2 cool untuk tidak memakai spek mata

7) aku mempunyai bakat terpendam dalam bidang seni suara...hehehe,...tak caya???...tak caya tanye la mawi...:)

8) aku ble wat top spin serve macam dalam kartun prince of tennis

9) aku suke makan megi tambah telur dikala malam ketika pulang dari kerja....kerna itula aku sentiasa cool kelihatan gemuk....:)

10) aku dan yuna mempunyai chemistry....hehehe...

ok la.....see u next time...

Comments

paiseh said…
nombor sepuloh adalah fatwa haram.
hahahahaha..!!
Aima Othman said…
hahahahhaha...no 10 tak tahan tu..fahrip samad mane ngan yuna...fahrip samad ngan linda off....hahahahah..:p
kay karim said…
arip,i caya je sumer...
Im Single said…
blog Yuna

10. saya suka lelaki yg pndai bertaranum di antara asar dan maghrib.
thanks arip kerna menyahut seruan aku.haha

jwpn2 mu sungguh jujur.
M.a.A.s said…
paiseh : no 10 adalah fakta bukan fatwa...tidak ade elemen pendapat ulamak diutarakan..heheheh

aim-a: fahrip samad tidak same dengan fahrin ahmad k...heheheh

kay karim : u r my best blog buddy...heheheh

im single : yesss....kadang2 ade gak elemen berzanji dikala waktu yg disebutkan

saif al-hafsham : sesungguhnya aku tidak tahu menipu...terima kasih kerana memahami jiwaku
aku percaya yg kau ada six pet tu jer..
sbb mmg 'ADA'...

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk