pukul 3 pagi by P.Ramlee

Ni ade lagu klasik dalam cite madu 3...mase tu si p.ramlee (en.jamil) ni tgh cube2 nak kacip ngan sarimah (cik rohani)...siot betul...ok k..layann...
P. Ramlee : Pukul Tiga Pagi
Pukul tiga pagi tidurlah intan
Besok bangun lagi senda gurauan
Bangun pagi-pagi hai renung ke awan
Lepas gosok gigi minum kopi satu cawan
Kanda pergi kerja jauh di kota
Dinda jaga rumah jangan main mata
Nanti petang kanda pulang
Kita sembang panjang-panjang
Dinda jangan bimbang... bujang
Bukan mata keranjang... sembahyang
( dialog )Jam sudah pukul 3 pagi
Apa lagi dinda tidurlah intan
Esok dinda boleh bangun lagi
Sesudah itu kita boleh bersenda gurauan
Kalau bangun mesti pagi-pagi tau
Jangan lupa renung ke awan
Ha ha ha ha itu mesti selepas gosok gigi
Selepas minum kopi satu cawan
Kanda pergi kerjaJauh di kota
Dinda jaga rumah
Jangan main mata
Nanti petang kanda pulang
Kita sembang panjang-panjang
Dinda jangan bimbang... bujang
Bukan mata keranjang... sembahyang
Itula p.ramlee....kacip sungguh...pukul 3 pagi layan bini sambil nyanyi lagu...kacip siot...bile la turn gua nak sampai....gua skang ni pun tgh layan pukul 3 pagi...tapi bukan ngan bini...gua tgh layan keje...takde la layan sangat sebenarnye...tak kacip sungguh....:(
Tapi gua pun spesis ayat terakhir dalam lagu tu....heheheheh...

Comments

paiseh said…
dah gatal nak bebini sangatdah tu.. hahahahaha..!!
M.a.A.s said…
paiseh : cite2 kene ade...kite kan dah tue...ehhhh silap...mung la...
Che Hassan said…
btul a.kemaruk nak bebini..
releks
pelan2 kayuh
Dato' Shah said…
Eh, bukan kau selalu layan 3 pagi dengan Siti Asiah Kadira ke?

I'm sorriiiii....
M.a.A.s said…
adam hassan : bukan kemaruk...aku cume terase loser kalo junior ko jd senior junior aku...siot btul...:)

im single : kacip tetap kacip...:)...mari kite berkacip ping pong bile abis peak ni...:)

dato shah : sape siti aishah tu beb...gua tak kenal la...

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk