hari2 mau tenis

sekarang aku agak gile tenis...tak tau la apsal...maybe mase kecik2 aku tak pernah memegang raket tenis...mase kecik sukan aku adalah bola...bola...dan bola lagi..:)

seawal 6 pagi aku dah bangkit...dengan sahaja aku mandi...aku terus solat subuh...dalam jam 7 pagi aku telah melengkapkan diri dengan persiapan rohani dan fizikal yang mantap...terus je rembat kancil kesayangan menuju ke court tenis...musuh ketat...en.fakhri...ni masuk kali ke 5 aku bermain tenis dalam hidup aku...

sesampai di court terus saje kami berstroking...agak kacip stroke aku dibandingkan dengan edisi sebelumnye..heheh..almaklumlah..aku tergolong dalam golongan yg agak amatur...eheheh...

perlawanan bermula..dengan servis ala2 andy roddick dan lengan nadal aku cube memenangi perlawanan..tapi malang tidak dapat dihidu...aku telah tewas dengan tie-break...takpe..ni baru 5 kali..member tu dah bertahun main..dari skola katenye..emmmm...hehe..tapi respek gak la..:)

aku mula merasakan kekacipan life yg dapat beriadah...namun kekacipan itu berakhir jua...aku kene g opis...huhuhuuh..skang dah pukul 2.30 pm...aku kat opis...damnnnnnnn...:)

Comments

paiseh said…
besuk jadi Foo Kok Keong jum..!!
M.a.A.s said…
paiseh : ayuh...mari bertarung..:)
Im Single said…
stadium melati, 10am. gua nk tgn ndal wat jumpin smash...

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk