sup ekor dan telo mata

kenapa la sup ekor dan telo mata terlalu enak?...aku pun tak pasti...dalam usaha2 aku untuk menguruskan badan, aku telah menjamah menu diatas seperti yg disuggestkan oleh pakar diet...
aku pun tak percaya, tapi setelah melihat hasilnye...aku semakin kurus?...ehhhh...pehal tanda soal plak tu...

kalo korang percaya kata2 pakar diet tu korang try la..mane tau hasilnye lumayan...aku tak penah cakap k...kalo tak menjadi jangan salahkan aku...

notakaki: ramai cakap badan aku macam fahrin ahmad sekarang ni....ade2 aje diorang tu...buat aku blushing jek...

Comments

azrie hafiz said…
Agak unqualified gak ah statement2 lu nih..nasib baik jumlah entry blog-blog lu masih immaterial..kalau tidak..
paiseh said…
fahrin ahmad..?? lu ingat dia makan telo mata ke??
haniRadz said…
Aku jumpa kau tadi masa main futsal, tak kurus pun.
Kau perasan kot...

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk