MADAGAS-KERETA 2


Hari sabtu yg lalu aku bersama tunangku telah menonton sebuah filem lawak lucu yg seram yakni madagas-kereta 2...rase lucu, kelakar, marah, macho sering bercampur baur....paling tidak kulupa moto2 yg berbadan sasa dan berdada bidang.....

Pulang dari menonton dan setelah menghantar pulang tunangku, aku memecut kereta menuju ke persinggahan kegemaran yg terletak di "Villa WangsaMelawati". Pulang saje, aku terus lena dibuai mimpi bertemu moto2 pujaan hati...

Tepat jam 3 pagi aku dikejutkan dengan kepulangan dua orang sahabat yg baru pulang dari bermain futsal iaitu En.Ex-KPMG dan En. Bank Rakyat.......

Fikiran dan perkataanku kelu...benarkah ini realiti atau ia sekadar mimpi....Aku berjumpa moto2 pujaan hati....namun setelah diumpan dengan makanan kenduri dari TTDI aku yakin moto2 yg kusangkakan hanyelah kawanku En. Bank Rakyat....betul...takcaye tanye En. Ex-KPMG....beliau pun telah menonton Madagas-kereta 2....

Comments

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk