Kenapa PROTON sgt maju?

Hari Selasa lepas aku melaksanakan misi merepair savvy hijau epal....macam biasala...kalo nak repair kena la beli spare part...aku ape lagi, berbekalkan duit yg tak seberapa berkelanalah aku ke Glenmarie untuk melihat kalo2 ade barang2 yg bole dicari...
Sampai saje disane, aku terkedu...2 orang pekerja di spare parts room sedang melayan pc mereka..ape jadah?...dah la aku sorang je dalam kedai tu...sialan betul...ingat aku ni ape?...aku bukanlah mekanik sepenuh mase..belaja engineering pun tak penah...takat dapat A1 dalam sains tu ble la....
Aku kecewa....tak sampai 5 minit aku dalam kedai..aku terus blah mencari kedai lain...golongan malas macam ni lah yg membuatkan PROTON "duit rakyat" maju....ok chiowww...daaaaa

Comments

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk