Edisi Hari Peperiksaan - MICPA

Jam 7.00 pg - Bangkit dari lena yg diulit intan. Paham2 la kalo dah bangun pukul 7 ni, subuh qadaan la...huhuh

Jam 8.00 pg - Memecut kancil kebanggaan, masuk jalan kuching..shitttt...jem..alamak!!! nasib baik ade Sinar FM menemani kehambaran trafik...

Jam 9.00 pg - Tibe dilokasi peperiksaan. Aku orang paling awal sampai?...iskhh...asik2 tanda soal jek...aku tidak dibenarkan memilih lokasi strategik..tempat lain dah penuh..yela..memandangkan aku orang paling sampai awal...

Jam 9 - 12 tgh - Sesi menjawab soalan...iskhhhhh.....ting tong...kruttttt kruttt (bunyi perut yg tidak dialas dengan sarapan).

Jam 11.55 pg - Alamak!!!tinggal 5 minit lagi....soalan no 4 tak jawab lagi....

Jam 12.10 tgh - Selesai berexam....pulang kerumah dengan hampa...kalo dah pulang dengan hampa faham2 la ape sebabnye..huhuhuh

Notakaki : ade ke patut pegawai penjaga peperiksaan tu tanya sejak bile aku amik paper ni...plak tu die bleh tanye aku tak berlakon lagi ke...shittt...rupenye die ingat aku ni fahrin ahmad...ade2 je..wat aku blushing lagi....

Comments

paiseh said…
sejak bile fahrin minat athletic bilbao??
haniRadz said…
Kau punya nota kaki tuh... tak boleh blah...
M.a.A.s said…
paiseh : fahrin main rugby...tak minat bola...

Hani : im talking bout facts...hahahaha

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk