Selamat Ulangtahun Ke 3

Kepada Pn. Diplomatik....

Selamat Ulang Tahun ke 3 gua ucapkan...
Dikala gua senang, susah...
Suka...duka....
Kurus....gemuk....
Kacak...hodoh....
Beliau sentiasa menemani dan sentiasa memahami...

Dikala gua kusut...beliau akan cuba menguraikan...walaupun kadang2 ada tambah kusut lagi..heheheheh
Dikala gua buntu...beliau akan memberikan idea2 bernas...
Dikala gua perlukan personal loan...beliaulah Bank Rakyat gua...
Tapi selalunya gualah Bank Rakyat beliau...hehehehe

Terima Kasih...
Untuk 3 tahun yang sangat bermakna...
Moga ianya akan terus berkekalan...
Hingga akhir hayat kita...

Selamat Ulangtahun Yang Ke 3...
Pn Diplomatik...Pn. Zaharah Isahak...

May Allah bless us....aminnnnnn


*dulu...kini...selamanya...insyaAllah....

Comments

tasekM said…
selamat ulang tahun.

kirim salam org rumah.. :)


.
M.a.A.s said…
terima kasih daun keladi...
Dr Singa said…
nak ucap selamat ulamg tahun gak bro...
M.a.A.s said…
terima kasih bro...:)
Shue said…
Happy anniversary to you & Pn.Diplomatik!
many2 more happy years to come.
paiseh said…
suwit nyew kamu yew~
M.a.A.s said…
shue: thankiu...thankiu
M.a.A.s said…
paiseh: suwitttt....tunggu paiseh jr. ni...mesti suwitttttt
K'owNeysa said…
Sweetnya..tk sangka ko jiwang..;p
Happy anniversary..semoga sentiasa berdiplomasi..;)
M.a.A.s said…
keown: :)...sekali skala jiwang..thanks keown...

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk