PAGI-PAGI....

Apakah perbezaan diwaktu pagi antara lelaki dan wanita? Gua baru je tengok rancangan BROs di TV3 malam tadi. Antara topik yang dibincangkan adalah mengenai lelaki. Dan salah satu topik yang diutarakan adalah perbezaan diwaktu pagi antara lelaki dan wanita. Antara yang gua dapat imbas adalah:

a) Wanita biasanya akan bangun lebih awal. Bersiap untuk mandi akan mengambil masa lebih sedikit. Manakala lelaki lebih sayangkan tidur mereka. Sebab lelaki boleh mandi dengan pantas. 5 minit siap!!! Tapi untuk kita orang Islam, gua sangka baik lelaki mahupun wanita tetap kena bangun awal. Subuh kena setel dulu...:)
b) Wanita mengambil masa lebih sedikit untuk bersiap. Pilihan baju (match and mix), touch up muka, bagi kemas semua, lipstick lagi, blow rambut, dll. Untuk lelaki??? Main sarung je...:)...

Itu sahaja yang dapat gua ingat setakat ini. Dan dari situ, dapat gua konklusikan bahawa mahupun lelaki dan wanita tetap ada perbezaan. Bukan sahaja dari sudut fizikal, perbezaan juga boleh datang dari sudut sikap, pemikiran, dan emosi.

Apa yang penting????Kerjasama....

Comments

M.a.A.s said…
hihihih...upin dan ipin..:)

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk