SATU PAGI DI PAGI JUMAAT....

Satu pagi di pagi jumaat...
Cuacanya tenang...cuma jerebu melanda...
Gua kelihatan segak dari jauh...
Melangkah macho menuju ke parking kereta...

Setibanya di parkir...gua mengeluarkan remote kereta...
Gua menantikan bunyi yang biasa...
Cit..cit..cit..cit...
Mula bermain di minda...
Pun begitu...ia tetap tidak muncul tiba...

Gua mula gelabah...
Rosakkah remote ini???
Gua semakin hampir ke tempat parkir...
Ehhhhh!!!! mana???...mana??mana???

Dipendekkan cerita...
Kereta gua telah dicuri jumaat lepas....
Syukur Alhamdulillah....
Moga yang mencuri sihat hendaknya....

Comments

Shue said…
Arip..bersabar la ye..moga ada hikmahnya di sebalik dugaan ini.take care dear!
M.a.A.s said…
thanks kak shue...:)
tasekM said…
seriyes ni beb...?


tabah ye.


.
M.a.A.s said…
:)...serius..insyaAllah tabah...dah masuk 2nd time ni...

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk