CELARU...

Fikiran separa sedar gua ketika ini agak celaru...
Celaru memikirkan apa yang bakal gua lakukan di hari esok...lusa....tulat...dan juga hari2 mendatang.....dipendekkan cerita, celaru memikirkan masa hadapan....

Orang selalu cakap....lu kena buat apa yang lu minat, baru usahanya 110%...

Kalau gua cakap yang gua minat nak jadi penyanyi taraf2 indie ala2 YUNA lu orang percaya tak?
Takpun gua sekarang jadi rival terhebat kepada Dato' Lee Chong Wei mahupun LinDan...
Atau...gua berlakon watak utama iaitu MERONG dalam "HMW"....badan sasa itu lu orang kena bagi gua 2 bulan lebih sedikit untuk gua bikin ok....lebih sikit je....

Hah....cuba suggest sikit!!!....emmmmmmm

Kesimpulannya, celaru gua to be continued....demmmmm!!!


p/s: Pn.Diplomatik kalau pegang gitar lagi comel....:)...

Comments

linn said…
siap ada sambungan tu :p
M.a.A.s said…
linn: :)..tapi entah bila nak sambungnya ntah

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk