Teka Teki

Hari sabtu yang lalu2 gua ada pergi kerja kahwin sepupu gua...

Tengah sibuk melantak....

Tiba-tiba!!...DJ Karoke ajak main teka teki....tuan rumah ada sediakan hadiah...

DJ: "Dalam banyak2 binatang...binatang apa yang paling kecil"

Pakcik A: "Kutu!!"...dengan konfiden menjawab

DJ: "Salah Pakcik!! ada siapa2 lagi hendak mencuba?"

Makcik: "ANAK KUTU!!!!"....

DJ: "Yesss!!! Makcik betul...sila ambil hadiah dengan tuan rumah"...

ANAK KUTU????...serius ke teka teki ini....gua syak DJ sambil lewa dalam menjalankan tugas...

p/s: gua ingat gajah jawapannya...cisss!!!yela.."Gajah depan mata tak nampak...kuman seberang laut nampak"...tak betul ke?....cehhhh!!

Comments

hanie said…
apsal dia tak kabor mikroorganisma jek..plankton ke..hahaha
Unknown said…
ahhh! DJ tu salah! kuman lebih kecil dari kutu! jadi anak kumanlah yang paling kecil!!

kan?kan?
tasekM said…
cucu kutu lagi kecik dr anak kutu ok. he he.



.
M.a.A.s said…
hanie: keh keh...geng2 tak mentelaah betul2 buku sains gua syak..keh keh

artoone: genius!!anak kuman lagi better..

tasek: kalau gitu cicit kutu lagi kecil...keh keh

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk