LAST CHANCE......

Kali ini gua nekad....gua nak pergi audition MENTOR....

Tak kisah la...Rahim Maarof or Dato' Sharifah Aini...

This is my last chance to be a famous and a popular artist...

Doooo......Reeeee....Miiiiiii....Faaaaa....Soooooo...Laaaaaa...Tiiiiiiii....Dooooooo....

Ehem2....pitching ok, gaya suara 100%, gigi sudah scaling, rambut panjang ala2 Faizal Tahir, jerawat sudah dipicit....pendek kata, semua sudah ready....

Sekali tertengok iklan....

Antara syarat penyertaan:

  • Berumur di antara 18 hingga 25 tahun pada Januari 2011
Cisssss!!!!...potong!!!...memang potong!!...melepaslah peluang lu orang nak vote gua...keh keh.....

Comments

mat_ganu said…
kan kalo aku cakap tak layak,
ko kata aku tak support member2 laak..
tp kalo nk kemaruk sgt ko pg jer lerr...eee
sahromnasrudin said…
lor...umo lu dah lanjut ka??? huhuhhh
sahromnasrudin said…
lor...umo lu dah lanjut ka??? huhuhhh
jufri said…
xpe, masih mampu lg utk mjadi jokovic
M.a.A.s said…
farham: takpe...tunggu gua tubuhkan indie band...keh keh

sahromnasrudin: umur takde la lanjut sgt...tapi muka masih suwitttt 17 gitu...keh keh

jup: tak mau...gua mahu jadi federer...keh keh
tasekM said…
ada hati gak tu....

:p



.
M.a.A.s said…
tasek: keh keh..mesti la ada...fahrin ahmad la katakan...heheh
Unknown said…
AF6 ada...dah try audition??
M.a.A.s said…
artoone: belum lagi...keh keh
M.a.A.s said…
DrSinga: saya tak berapa in dengan AF...hehehe
M.a.A.s said…
gadis kampung separa bandar: cisss...tapi paras rupe suweet 17 yuuu...keh keh

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk