Minggu lepas........

Minggu lepas wa dalam keadaan kritikal.....tahap level koordinasi badan gua sangat tak menentu...rase resah menyelubungi jiwa ibarat budak rempit yg sedang meloloskan diri dari pihak berkuasa.....
Minggu lepas punya diari...adalah lebih kurang begini:


Isnin - satu jam
Selasa - tiga jam
Rabu -
sempat la dalam 5 jam
Khamis - dua jam
Jumaat - Nil
Sabtu - 2 jam
Ahad - 6 jam (yg ini paling sempurna)


Total semua sekali ialah bersamaan 19 jam......wah....sungguh hebat.....oleh sebab itu wa sangat mengantuk tahap cipan....tak pernah2 dalam sejarah hidup wa boleh tersengguk2 mase tgk final Grand Slam Tennis...nak2 bile Roger Federer pujaan menjuarai takhta......dengggggggggggggggggg.......

p/s: sori wa tak sempat datang Rod Laver Arena mase lu menang bro...gua mintak mahap bebanyak.....

Comments

paiseh said…
bila masa pula lu penah jejak ostolia..? teganu pun baru dua kali~
M.a.A.s said…
paiseh: lu baik sikit seh...wa dah g ganu pat kali beb...ostolia tiap2 bulan wa pi...kasik training same roger n hewitt...heheh
tasekM said…
aku kalau tenis wanita mmg aku tak bg anak aku tgk. tambah2 kalau serena w yg main. mak aiiii...



.
M.a.A.s said…
tasekM: hehehe...bagus...didikan harus bermula dari rebungnya...kalo dah jadi buluh cam aku susah sket la...:)

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk