Hepi Aniverseri Mak & Abah - 23 Feb 2010

Di kesempatan ini, gua ingin mengucapkan selamat menyambut ulangtahun yang ke 28 buat ayah dan bonda....gua merasa sungguh terharu berbaur gembira apabila mendapat satu SMS dari bonda tercinta....."Hari ini aniversery mak dan bpk ke 28. Takde hadiah ke?"...

Sambil menitiskan air mata, gua mula menyelak2 saki baki di dalam dompet yang kelihatan amat nipis dan berbau tengik...namun begitu untukmu ayah dan bonda, akan gua lakukan apa sahaja untuk mengembirakan kalian berdua.....ada tak cadangan untuk beli hadiah apa?....kali ni kalau boleh gua nak kasik rare...bonda gua mungkin sudah jemu dengan pemberian berbentuk kain ela @ batik sarung....zaman sekarang dah tak trend berkemban sambil menyidai baju......kalau idea lu orang melampaui batas kemampuan, gua dah plan nak amik loan free interest, pinjam 5,000 bayar 50,000 punya pakej...pakej potongggggg!!

Last but not least....selamat menyambut ulangtahun yg ke 28 buat ayah dan bunda.....moga kalian berdua akan sentiasa dirahmati yg Maha Esa...hidup bahagia....dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dikurniakan cucu dan hidup hepily ever after....


p/s: medal2 dan trophy2 yg byk2 kat belakang tu kebanyakkannya milik gua...antara anugerah terbaik wa pernah dapat ialah pingat emas perenang terpantas (edisi sulong)...

Comments

hanie said…
lu kasik pakej bercuti le kat deme berdua tu..

kl ade lebih..kasik pakej umrah..

:D

amecam...solehah kan wa punye idea..
M.a.A.s said…
hanie : wahhh...mmg ada terlintas di fikiran wa...cume poket tak berapa nak mengizinkan...huhuh

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk