Rinduuuuuuuuuu....

Gua rindu banyak benda ni......emmm....

1) Gua rindu keadaan kucar kacir nak pegi kelas pagi...
2) Gua rindu pakai selipar + t-shirt pegi kuliah (cuba buat camni mase keje...nak kene terajang!!)
3) Gua rindu sarapan kat sebelah skola teknik....
4) Gua rindu nasi goreng cili sahabat bernama KP...
5) Gua rindu bertakraw dikala petang hari.....
6) Gua rindu bermain cho tai tei sampai pagi....
7) Gua rindu nak tido atas tilam yg cadarnya 4 tahun tak pernah disucikan...hahah
8) Gua rindu ayam mancongkam
9) Gua rindu goreng pisang jalan ampas.....
10) Gua rindu tgk bola di maple ramai2...sure2 man u menang kalo gua tgk...
11) Gua rindu air mangga kat kafe Ali
12) Gua rindu ingin beritual bulu angsa dengan ahli2 VWM
13) Gua rindu nasi lemak mali's corner....
14) Gua rindu basuh baju pakai tangan.....heheh

Iskhhhh..banyaknya bende yg gua rindu....tapi skang ni hari kamis...gua rindu sama mem gua..ape bende gua buat kat opis ni...demmmm...harap2 sempat la gua gosok gigi macam iklan safi....

Comments

Che Hassan said…
boleh gua kata "demn" tak?hahaha
Dato' Shah said…
Aku pulak rindu masa masa tengok raja lawak, teksi tunai, parlimen malaysia, geli matt... matt, dalam youtube sama-sama masa office hour... Hah gitu...
paiseh said…
ah lu. menjak kawin ni perangai dah macam gadis2 duk rindu2. deng~
kay karim said…
windu mem kunon...so dpt tak???
hahahahaaaaa...gurau je arep ya???
azrie hafiz said…
F*ck. (Sabar Azrie, Sabar.)
M.a.A.s said…
crsang : ble...mesti la ble...

dato' shah : aku pun same...rindu2 gitu...

paiseh : gua paham perasaan lu...aku makin meningkat...menopos tu biasa...sabar2...hehehe

kay karim : gua lupe beli ubat gigi safi...demmmm...ade fresh n white je...

azrie : sabar sebahagaian daripada iman....

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk