Plan berdiet....kejayaan @ kegagalan....

Tanpa ragu2....tersemat dihati dan sanubari gua untuk berdiet secara bersungguh²...

Berikut adalah plan diet phase baru yg berlangsung secara rasmi semalam:

Pagi - Sarapan Oat
Tengahari - Nasi separuh + ayam fatless + sayur2an + air suam secukup rasa
Dinner - Buah²an segar hasil bajaan Tauke AhTiam
Hakikat yg berlaku :
Pagi separa tengahari (bangun lewat)- Sarapan nugget 5 ketul + fries tak terkira banyaknye (wife aku masak..sedap:P)
Tengahari - Sahabat lame belanje nasi padang. Menu = nasi (siap tambah separuh) + ayam goreng spesel + daging goreng+ kentang goreng+ kuah tunjang + sambal belacan
Malam - Nasi full + tomyam + telo mata + air mangga
Makanya...secara rasmi gua mewarwarkan diet akan ditunda kehari2 yg bakal ditentukan....sekian
p/s= kat ofis gua ade satu pertubuhan baru yg dinamakan team diet.....undang2 team tu ketat...malam tak ble makan nasik...sape langgar pantang larang akan didenda RM5 untuk disalurkan ke tabung diet....patut ke gua join team ni?...macam tak berbaloi...baik wa join celcom...berbaloiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii2.....

Comments

Che Hassan said…
boleh join.tp time bayar ngelat a bro
Dato' Shah said…
Want to lose weight? Ask me...
M.a.A.s said…
crsang : tak ble nak ngelat team2 ni...diorang ade pengawas

dato' shah : macam mane tu?

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk