TEKA TEKI TAK BERAPA NAK BERSIRI

Aku teringat satu teka teki ni.....ditanyakan oleh aku oleh sepupunya yg sudah ada anak 3 tapi masih lagi kelihat seperti anak dara...hehehe...petuanya adalah teh herba orang kampung aku syak....emmmmm.....

Sepupuku : Oit arip....aku ada teka teki nak tanya ko ni....aku rase kalo ikut level IQ ko ni mesti ko tak dapat jawab nye...

Aku : alah...takde masalahnye....alangkan geografi PMR aku ble jawab..ni plak teka teki ko tu...hah...ape soalannya!!

Sepupuku : hah...sukar tau soalannye..emmm...cube ko pikir...dalam banyak2 binatang, binatang ape yg ade banyak telo???...

Aku : iskhhhhh!!!soalan ape camni?.........

Aku terkesima dan buntu dengan soalan itu.....korang tau tak ape jawapannye......memang hampeh...hahahahah


Comments

Che Hassan said…
gua syak soalan ni ada typo error ni

tp takper gua cuba.


"udang"
paiseh said…
telo?? telur?? telor??
Dato' Shah said…
Erkk... kalau binatang yang telur kat tengkuk camne pulak? Bukan telur rebus, tapi telur pindang...

Bukan unta tau...
farahdura said…
bro.haritu wak datang jalan chan sow lin lawan tenis dgn isrin.
ko x nak join? heheh
M.a.A.s said…
adam hassan : tulus sungguh jawapan wahai che asang...jawapan bapa mithali

paiseh : ????????mane2 pun ble

dato' shah : ape punye teka teki daa...susah gak tu datuk...emmm

farahdura : alamak...pesal tak ajak....lame dah raket tu berhabuk kat umah..huuhuhu

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk