Nenekku tenat...doakan ye kawan2...

hari ni selepas melayan nasi beryani kambing terus aku pecut kereta ke masjid untuk menunaikan fardu jumaat...

Selesai solat..doa sikit..aku terima satu mesej yg tidak menyenangkan...nenek aku sakit tenat...and also die mcm kehilangan ingatan...iskhhhhhhh...

Aku terdiam...kelu seketika...ape harus kulakukan...

Kerja berlambak...year end plak tu...huhuhuhu...what should i do????....

Haruskah aku tinggalkan sahaja kerja2 ini dan pulang ke kampung...arghhhhhhhhhhhhhh...

"Ya Allah!!!tuhan yg Maha kuasa...Engkau sembuhkanlah nenekku...dan Engkau rahmatilah beliau agar beliau sentiasa tenang didunia dan diakhirat...aminnnnnn...."

Notakaki : Aku mula teringat kenangan mase kecik2...akulah cucu die yg paling nakal...sehingga aku digelar majal "nakal dalam bahasa banjar".....

Comments

Dato' Shah said…
Hopefully your grandma will get weel soon! Ini kali kedua kau diuji masa peak period. However you did it well last year. So, harap kau dapat handle both well also this time!
M.a.A.s said…
thanks dato...tapi aku sedey la...nenek aku tak ble ingat org2 yg pernah dekat dgn die...:(
Im Single said…
Relax bro.. mari kite berdoa bersama2.

Popular posts from this blog

KALAU LAMBAT DATANG OFIS....

Apekehal lambat.....

Suka-Suka Tangkap Gambar Produk